Nails Inc – Tate

I min senaste GlossyBox fick jag ett minilack från Nails Inc i en fin röd höstfärg som heter Tate. Alla Nails Inc nagellack är döpta efter platser i London och om jag kommer ihåg rätt så är Tate ett konstmuseum.

Det är lite svårt att fota när alla dagar är så gråa och det råder brist på naturligt ljus men jag har försökt ta lite olika bilder, några med blixt och några au naturell så att säga =) Kan också nämna att jag målade två lager och toppade med ett lager Seche Vite.

Jag gillar Tate och kommer utan tvekan använda det igen. Fomulan var väldigt bra och lätt att arbeta med, borsten likaså. Det här lacket har verkligen väckt min nyfikenhet och jag är sugen på att testa fler lack från Nails Inc.

Nails Inc kan köpas på BeautyBay, Asos och Nelly och kostar från ca 110 kr – 149 kr beroende på valutakurs och vart man köper. Tomten får gärna komma med det här fina kitet till mig! (bild lånad från nailsinc.com):

Har du testat Nails Inc? Vilken är din favoritfärg?

6 thoughts on “Nails Inc – Tate

      1. Det var verkligen inte lätt att se! Mörkt nagellack+genomskinlig etikett + svart text = ?#?? haha!
        Googlade på den färgen och visst var den lik Tate, kanske lite mer rosa underton men den passar perfekt så här års. Skriv gärna vad du tyckte om den när du har använt den =)

Kommentera

