”Det händer bara en gång per år”

För snart ett år sedan testade jag L’anza Healing Moisture serie, shampoo och balsam och det är hittills det bästa jag har testat! En gång per år har Lyko ett erbjudande där man kan köpa stora 1000 ml shampoo och balsam till ett riktigt bra pris och självklart passade jag på att beställa =)

L’anza har serier för alla hårtyper, mitt hår har varit oerhört torrt den senaste tiden så jag valde därför Healing Moisture igen. Är du ett fan av L’anza så skynda och fynda!

Kommentera

