Beatällning från ELF

Idag hämtade jag ut mitt paket från ELF, det var beställningen som jag passade på att göra när de hade sin 40% rea för ett par veckor sen.

Två stycken ELF Mineral Eyeshadow, den mörka heter Socialite och den ljusa Elegant.

Jag köpte tre olika primers för att jämföra och och försöka hitta en bra budgetvariant till Urban Decay Primer Potion och Too Faced Shadow Insurance:
De tre jag köpte för att testa är deras ordinare primer som heter Eyelid Primer, Mineral Eyeshadow Primer och den färgade varianten Primer Eyeshadow som finns i olika färger, jag valde Sultry Satin.

En av mina favoritprodukter från ELF är deras Studio Blush och den här gången köpte jag en färg som passar fint till höst/vinter och den heter Mellow Mauve

Två nya läppsift blev det: ELF Lipstick i färgen Classy och en ELF Mineral Lipstick (den svarta) i färgen Beautiful Berry. Mineral Lipsticks är ännu en av mina favoritprodukter från ELF, (det är de läppstiften som är på bild i min header) och jag kan varmt rekommendera dem. Jag har runt sju olika färger nu och har inte blivit besviken än! =)

Två eyeliners som jag inte har testat förut: Brightening Eyeliner i färgen Coffee och Shimmer Eyeliner Pencil i färgen Blissful Blush

Ännu en ny produkt som jag inte har testat förut: ELF Studio Lash Extending Mascara. Är alltid på jakt efter den perfekta mascaran så jag håller tummarna för denna produkt!

Sist men inte minst har vi två bra basprodukter: ELF Eyelash Curler och Professional Shine Eraser, Oil Blotting Sheets.

Det var allt för den här beställningen, ser fram emot att testa lite nya produkter och som vanligt så kommer recensioner och swatches inom kort =)

Vilka är dina favoritprodukter från ELF?

4 thoughts on “Beatällning från ELF

  1. åh, blir spännande att se hur deras primer är! Kör just nu mest med en från smashbox som är bra! Lumenes är ju ett super budgetalternativ annars. Min absoluta favorit från elf är deras mineral booster, numer använder alla mina vänner det, jag har inte testat någon annan som är så bra!

  2. Jag håller med om att Studio Lipstick är sjukt bra! Jag gillar deras vanliga Eyelid Primer också, den hänger alltid med i vardagsnecessären.

      1. Nej, inte av ögonprimers (primersarna, vad sjutton säger man?!), men deras Mineral Infused Primer för ansiktet är jättebra! Förutom att min pump gick sönder ganska snabbt så jag fick gräva ur hälften av flaskan, men det kan ju ha varit ett måndagsexemplar. Ska bli spännande att se vad du tycker om Mineral Eyeshadow Primer, den har alltid varit slut när jag ska beställa! Eyelid Primer är nog inte lika bra som de dyrare lyxåken (har faktiskt inte testat varken too faced eller urban decay) men jag är nöjd med att vardagsskuggan håller en arbetsdag iaf.🙂

Kommentera

