Jag vann!

Sitter hemma med huvudvärk och ingen energi i kroppen sånär jag fick denna goda nyhet blev dagen genast bättre!

För er som inte följer Elins blogg (vad väntar du på! Klicka på länken nu!) kan jag berätta att hon tävlade ut Lumenes nya mascara och jag blev en av de lyckliga vinnarna. Stod och höll i den här produkten på Åhlens för ett tag sedan men köpte den aldrig, vet inte varför men tydligen fanns det någon mening med det =)

Tack fina Elin!

En reaktion på ”Jag vann!

Kommentera

