GlossyBox Metro Mode Edition

Idag kom den efterlängtade boxen! Jag blev inte besviken!!

Yves Saint Laurent Touche Èclat fullsize!
ordinarie pris 404:-
Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator Serum 5 ml
originalprodukt 30 ml 695:-
Giorgio Armani Acqua Di Gióia Body lotion 75 ml och doftprov 1,5 ml
originalprodukt parfym 50 ml 655:-, lotion 200 ml 325:-
Goldwell StyleSign Power Wip – Volume Mousse 50 ml
originalprodukt 300 ml 188:-
Goldwell StyleSign Big Finish Volume Hairspray 50 ml
originalprodukt 300 ml 188:-
Brazilian Peel Facial Treatment 1 spruta
originalprodukt 4 sprutor 850:-
OPI Nail Color Animal-istic fullsize!
oridnarie pris 150:-

Jag är mest nöjd över Touche Èclat! Har velat testa denna produkt i flera år nu men aldrig kunnat få mig själv att betala så mycket för den!

Fick du tag i en box? Vad tyckte du?

4 reaktioner på ”GlossyBox Metro Mode Edition

  1. Mycket bra grejer i denna helt klart. Jag håller mig dock ifrån GlossyBox än så länge, är rädd att jag skulle bli besviken. Vad fick du betala för denna?

    1. Metro box var en special edition som kostade 100:- mer än den vanliga boxen, alltså 239:-

      jag har hittills varit jättenöjd med mina boxar, allt handlar om vilken inställning man har och varför man vill ha en glossybox. För min del handlar det om att prova nya produkter som man annars aldrig hade upptäckt och hitta nya favoriter.

Kommentera

