Några tomma

 

Lumene Blueberry Volume Mascara
Den här var en stor favorit innan de ändrade sin formula. Nu tycker jag att den är alldeles för vattnig och håller inte lika bra på mina ögonfransar. Tummen ner!

Liz Earle Cleanse and Polish Hot Cloth Cleanser, Liz Earle Instant Boost Skin Tonic
Har nämnt dessa två produkter förut så jag behöver inte gå in på en djup recension. Använder båda produkterna dagligen som min cleanser och toner och kan varmt rekommendera till alla!

Seche Vite Dry Fast Top Coat
Det bästa överlacket jag har provat! Nagellacket torkar jättesnabbt med detta på, den ger oerhörd glans och gör så att nagellacket håller längre. Det enda jag inte gillar är den starka lukten samt att när man kommer ner så att man har en tredjedel kvar så blir lacket tjock och trögt och går inte att använda mer. Vet inte vad det beror på men det känns trist att det ska vara så.

Oriflame Eyeliner Stylo
En jättebra flytande eyeliner som är lätt att applicera och som håller hela dagen utan att kladda. Köpte min av en kompis som säljer Oriflame och skulle inte tveka att köpa den igen.

Kommentera

