Önskelista September 2012

Löning börjar närma sig och då börjar det klia i fingrarna! Dessa saker finns på min önskelista just nu

Jag har aldrig testat något från Laura Mercier men är jättenyfiken på deras primer och tinted moisturizer. Har inte hittat något bra onlineshop där man kan köpa Laura Mercier, vet du ett ställe så får du gärna lämna en kommentar =)

Ett annat märke som jag är nyfiken på är Jemma Kidd, finns att köpa på FeelUnique och jag är mest nyfiken på deras Dewy Glow All Over Radiance Cream.

Clinique High Impact Mascara är den bästa maskaran som jag har testat. De har nu kommit med en ny variant av den som jag är oerhört nyfiken på, High Impact Extreme Volume Mascara.

Jag älskar nagellack och den nya Bond-kollektionen Skyfall från OPI får mig att dregla lite! =) The World is Not Enough och On her Majesty’s Secret Service får gärna flytta hem till mig! Kika in hos fina Sanna och se swatches på hela kollektionen.

 Skindinavia Makeup Finishing Spray är jag väldigt nyfiken på. Har hört så bra saker på Youtube och har aldrig testat en liknande produkt så det skulle vara kul att testa.

Sist men inte minst önskar jag mig fler borstar från Real Techniques! Kvaliteten på dessa borstar är fantastisk, om jag förlorade alla borstar i min samling skulle Real Techniques borstarna vara de första jag köpte!

Kommentera

