Paket från Allice.se

Fick mitt paket från Allice med tre nagellack från Deborah Lippmann! Jag är så nöjd med hur färgerna ser ut i flaskorna, jättefina höstfärger!

Det här är min första beställning från Allice och jag måste säga att jag är mycket nöjd! Paketet kom inom några dagar och titta vad gulliga de är. Visst känner man sig som en uppskattad kund när man får en litet tackkort och godis =)

BRICK HOUSE

DON’T TELL MAMA

SHAPE OF MY HEART

One thought on “Paket från Allice.se

Kommentera

