Tag: om allt mitt smink försvann…

Ni som kollar på sminkvideos på Youtube har säkert sett den här taggen någon gång. Jag har sett den flera varianter av den.
Den här taggen går ut på att om allt ditt smink försvann och du bara fick köpa tio nya produkter, vilka tio skulle du välja?
Du behöver inte inkludera sminkborstar i detta utan endast själva produkterna.

Jag har suttit och funderat på detta och här kommer mina tio val:


ANSIKTE
Clinique Age Defense BB Creame
Clinique Airbrush Concealer
Clinique Superpowder
ELF Warm Bronzer
ELF Tickled Pink Blush

ÖGON
ELF Eyelid Primer
Urban Decay Naked Palette
Urban Decay 24/7 Glide on Eye Pencil
Clinique High Impact Mascara

LÄPPAR
Revlon Lip Butter Berry Smoothie

Vad skulle du välja?

Skullle vara jättekul att se dina tio val!
Skriv gärna i kommentarerna vilka dina tio val skulle vara. Har du en blogg så skriv på den och länka till mig här =)

Jag taggar:
Aida
Tanja
Dejana & Louise
Cecilia

4 thoughts on “Tag: om allt mitt smink försvann…

  1. Vad kul att du är tillbaka! Du har varit i NY läser jag, vilken dröm! I’m soooo jealous!! Hur var det där?

    Vilken kul utmaning, nu måste jag verkligen ta mig en funderare. Tack för taggningen!

Kommentera

