NEW YORK SHOPPING DEL 3 – DOFT

Under resan till New York förälskade jag mig i Body mists från Victorias Secret. De hade rea på dem så jag passade på att fynda =) Vi har inte något liknande förutom de nya från Body Shop som jag också hittade i New York, även denna gång på rea!
De sista jag köpte på resan var en ny parfym som jag har suktat efter länge så jag passade på då priset är betyldigt mer överkomligt i USA än i Sverige.


VITORIAS SECRET


BODY SHOP


Detta set med en fullsize body butter och en body mist kostade 25 dollar, ca 165:-, mycket bra deal!

MARC JACOBS DAISY EAU SO FRESH


Äntligen är den min! Den här kostade 85 dollar på flygplatsen, ca 560:- jämför med 929:- på Kicks! CRAZY GOOD!

Kommentera

