Essie på H&M

Jag läste på fina Lisas blogg att H&M har börjat sälja Essie nagellack och att de hade färgen Mint Candy Apple. Det var just den färgen jag ville ha när jag var i New York men den var slutsåld överallt!! Rusade så snabbt jag bara kunde till H&M och hittade den! Ordinare pris är 129:- men H&M har ett lanseringserbjudande  så nagellacken kostar 99:-.
Förra veckan fick jag en värdecheck på 50:- på H&M så den här fina flaskan blev min för 49:- HURRA!

Nail of the Day kommer snart!

Bild tagen från elevens.se

2 thoughts on “Essie på H&M

Kommentera

