Beställning från Liz Earle

Idag fick jag hem mitt paket från Liz Earle. Mina hudvårdsprodukter började ta slut så jag passade på att fylla på förrådet inför hösten och vintern då min hud behöver som mest näring.

Liz Earle är väldigt kundorienterade, de månar verkligen om sina kunder och lägger ner mycket tid på de små detaljerna. Varje paket man får är så fint inslaget:



Varje enskild produkt som man beställer är inslagen i fint papper för att skydda förpackningen under transporten och för mig känns det extra lyxigt att få produkterna fint inslagna än att det bara slängs ner i en kartong huller om buller.

Den här gången beställde jag fem produkter:
Från vänster: Cleanse & Polish Hot cloth Cleanser special edition, Instant Boost Skin Tonic Spritzer, Skin Repair Moisturiser Light, Intenstive Nourishing Treatment Mask, Deep Cleansing Mask.

Jag har använt deras vanliga cleanser länge nu och den här månaden lanserade de en limited edition variant som innehåller essentiella oljor från rosor och lavender. De samarbetar även med välgörenhetsorganisationen Prince’s Trust, för varje såld produkt går 2 pund till välgörenhet.

Deras toner ”Instant Boost Skin Tonic” luktar gudomligt gott! Den här gången beställde jag sprayflaskan men den finns även att beställa i en vanlig flaska.

Deras masker har jag aldrig testat förut men ser fram emot att göra det nu! Har läst bra recensioner om dem så jag har höga förväntningar.

Varje gång man beställer får man en liten gåva gratis, en liten mini-size produkt. Brukar vara en handkräm, ansiktskräm eller toner. Jag fick en liten Instant Boost Skin Tonic Spritzer den här gången och något mer som jag inte alls hade förväntat mig!

Som tack för att jag är en lojal, återkommande kund fick jag en fullsize produkt! Deras Botanical Shine Conditioner som jag har varit sugen på att testa skickade de med gratis! Snacka om kundservice!!

Om du är intresserad av att testa något så kika in på deras hemsida och online shop. Frakten kostar ca 50:-

2 thoughts on “Beställning från Liz Earle

Kommentera

