Maj favoriter 2012

Den här månaden har jag försökt gräva i min samling och hitta produkter som inte har fått så mycket uppmärksamhet. Jag hittade tre sådana och resten är relativt nya produkter.

  • Clinique High Impact Mascara
    En helt fantastisk mascara, den bästa jag har testat! Recension kommer inom kort =)
  • Clinique Superbalanced Makeup
    Jag har varit på jakt efter den perfekta foundation och den här är nästan perfekt. Har använt den nästan varje dag den här månaden, recension kommer nästa vecka.
  • Liz Earle Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser
    Jag gjorde nyligen ett inlägg om Liz Earle och där nämnde jag denna cleanser. Den är verkligen hur bra som helst! Ni måste prova den!
  • Caudalie Beauty Elixir
    En liten lyxig produkt som doftar helt underbart! Jag kan inte påstå att den är ett måste att ha i sin samling men jag gillar verkligen den lyxiga känslan den ger mig. Den doftar helt underbart och piggar upp mig varje gång jag använder den.
  • NYX 10 Color Eyeshadow Palette – Champagne  Caviar
    En jättefin neutral ögonskuggspalett som jag använde jättemycket för ett år sen och efter det glömde jag bort den. Grävde fram den för ett par veckor sen och har älskat att använda den! Jag köpte min via Cherry culture och jag kommer definitivt kika fler NYX ögonskuggor när jag åker till New York i augusti.
  • OPI Sweet Heart
    Det här är det första OPI nagellacket jag köpte och den har också fått för lite uppmärksamhet. Jag kommer använda den mycket nu i sommar, den passar till allt och framhäver verkligen ens solbränna.
  • Nivea Blush by Chantal Thomass – Secret Rose 05
    Ett jättefint sommarrouge som jag totalt glömde bort att jag hade. Har använt den minst varannan dag i maj.
  • Burts Bees Lemon Butter Cuticle Cream
    Fick denna i min GlossyBox för ett par månader sen och har använt den flitigt. Den fungerar verkligen jättebra, kan varmt rekommendera den för er som har torra nagelband.

2 thoughts on “Maj favoriter 2012

Kommentera

