Beställning från Liz Earle

Igår fick jag hem min beställning från Liz Earle. För er som inte känner till Liz Earle så kan jag berätta att det är ett brittiskt företag som säljer hudvårdsprodukter. De har nyligen också lanserat en sminkkollektion =)

Jag har använt Liz Earles hudvårdsserie i ett par månader nu och jag älskar verkligen produkterna. Min favorit är deras cleanser, den är deras storsäljare och har vunnit oerhört många priser genom åren.

När man beställer från Liz Earle får man alltid hem så fina små paket, alla produkter är inslagna i papper och man får alltid gratisprover med.

Så här fint såg det ut i mitt paket =)

Jag beställde ett startpaket där man får en cleanser och två muslin cloths, vita tvätthanddukar som man tar bort cleansern med.

Så här ser startpaketet ut. På den gröna lappen finns instruktioner på hur man ska använda alla produkter i serien för att få ett så bra resultat som möjligt. Den gröna necessären man får med är riktigt bra att ha sminkborstar i när man reser.

Den här gången fick jag med ett prov på deras Eye soothing lotion och Sheer Skin Tint som är deras nya foundation.

Jag kan varmt rekommendera dessa produkter, speciellt deras cleanser. Gå gärna in på deras hemsida och läs mer om företaget och alla produkter.

De har även en Youtube-kanal där Liz Earle själv berättar mer om både företaget och produkterna.

Här kan ni se deras video om min favorit Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser =)

3 thoughts on “Beställning från Liz Earle

Kommentera

