Style By Box

Idag fick jag min första box från StyleByBox =)

För er som inte har hört talas om den så kan jag berätta att StyleByBox är en webbshop som skickar ut en box med gratis prover varje månad till utvalda medlemmar. Medlemskapet är gratis och det kostar heller ingenting att få hem boxen.

Denna månad fick jag detta:

  • No7 Protect and Perfect Day Cream
  • REN Hydra-calm Cleansing Gel
  • REN Hydra-calm Global Protecting Day Cream

Jag fick även ett litet tuggummipaket samt en 10% rabattkod som kan användas på webbshopen.

Jag tycker detta är en rolig idé och jag är glad att jag blev utvald att få månadens box. Har aldrig provat hudvård från No7 eller REN förut. Proverna är verkligen små men jag hoppas kunna testa varje produkt ett par gånger iallafall.

Någon mer som har fått månadens box? Berätta gärna vad du fick i så fall

 

One thought on “Style By Box

Kommentera

