GlossyBox april 2012

I början av veckan fick jag min GlossyBox. Månadens tema är ett samarbete med Swedish Beauty & Cosmetics Awards. Detta fick jag i min box:


  • Loréal Paris –  Youth Code Luminizer Serum
    Ett serum som ska ge huden lyster och mjukhet. Fullsize produkt med ett värde av 229:-
  • Nails Inc Nail Polish – Notting Hill Gate
    Ett jättefint knallrosa nagellack. Har inte testat Nails Inc förut men alltid varit nyfiken på det. Detta är en miniatyrflaska på 4 ml, originalprodukten är 10 ml och kostar 159:-
  • Maria Nila – Kolorit Volume Powder
    Ett volymgivande pulver som appliceras i hårbotten och ger ett snyggt matt resultat. Fullsize produkt som är värd 129:-
  • Illamasqua Sheer Lipgloss – Soul
    Blev jätteglad när jag såg den här produkten i min box! Har hört så mycket bra om Illamasqua men aldrig testat någon av deras produkter. Även detta är en fullsize med ett värde av 140:-
  • Natuvive Lemongrass Moist Body Lotion
    En kroppslotion med naturligt citrongräs och vitamin E. En miniatyrprodukt på 50 ml, originalprodukten är 300 ml och kostar 88:-

Jag är jättenöjd med månadens box. Jag har hunnit kika på vad några andra bloggare har fått och visst blir man lite avis men jag tycker ändå att min box var väl värd pengarna. Jag fick tre fullsize produkter och det totala värdet på boxen är ca 570:-, CRAZY GOOD! =)

Det bästa i månadens box är nog läppglanset från Illamasqua.

Vad fick du i den box?

5 thoughts on “GlossyBox april 2012

  1. Jag fick exakt samma som dig fast en annan färg på läppglanset. Mitt läppglans är hudfärgat och blir ganska fult på. Mina läppar ser jättetorra och fnasiga ut och det blir ojämnt. Men annars blev jag nöjd. Gillade nagellacket bäst!

  2. Jag fick samma låda som dig,fast det står fel på lappen det är inte ett serum men en dagkräm så värdet på Loréal Paris – Youth Code Luminizer är nog säkert någon hundralapp billigare skulle jag tro…

Kommentera

