STYLEBYBOX

Som ni vet älskar jag min GlossyBox som kommer varje måndag (ny box denna vecka, yeay!) och nu har jag hittat en minivariant av den som dessutom är gratis!

Image

StylebyBox är en sida där du kan köpa produkter inom hudvård, hår, makeup och doft. Om du blir medlem (kostnadsfritt) så får du dessutom hem en liten box med prover helt gratis! Kan inte bli bättre ju!

Tanken är att man ska prova produkterna och sedan köpa fullsize verioner av det man gillar på deras hemsida.

Jag missade den första boxen som skickades ut men ni kan läsa om den hos LipGloss Bitch och Fröken Rosa.

Jag tycker detta är en jätterolig idé och ser verkligen fram emot att få min första lilla box. Självklart är den inte lika stor och fin som en GlossyBox men gratis är ju alltid gott =) 

vad tycker ni? 

Kommentera

