Essie – Cute as a Button

En riktigt vår- och sommarfavvo från Essie. Detta lack ser olika ut i olika ljus, när jag cyklade hem idag såg det ut som en orange färg och nu när jag sitter här och skriver ser det ut som en varm rosa färg.
Försökte fota de olika färgnyanserna men det var lättare sagt än gjort. På den sista färgen (som är supersuddig) lyckades jag få fram den rosa nyansen ganska bra.

Essie är ett favoritmärke och jag kommer utan tvekan köpa med mig några nya färger från New york i augusti.

Har du några Essie favoriter att rekommendera? Let me know =)


4 thoughts on “Essie – Cute as a Button

Kommentera

