Tre ögonskuggsfavoriter

Jag renaste nyligen lite i min sminksamling och hittade tre superfina ögonskuggor som jag använder alldeles för sällan.

Från vänster: NYX Champagne, NYX Fantasy, Stars Makeup Haven Frenzy

Champagne hade jag med i mina Mars favoriter, en jättefin, varm rosegold färg. Fantasy är en jättefin guldbrun med små guldglitter i och Frenzy är den perfekta skuggan att svepa över ögonlocket och sudda ut och så får man en färdig look.

Jag köpte mina NYX ögonskuggor via Cherry Culture och Stars Makeup Haven finns att köpa på Love Makeup. NYX finns också hos Love Makeup men är betydligt dyrare där.

One thought on “Tre ögonskuggsfavoriter

Kommentera

