Den tog slut! MAC Mineralize Skinfinish Natural

20120421-104940.jpg

Detta var den första produkten jag köpte från MAC. Såg hur alla på Youtube älskade den så jag bestämde mig för att testa.

20120421-105622.jpg

Jag är lite besviken! När jag applicerar den över min foundation ser den till en början jättefin ut på huden, jämnar ut och ger en superfin finish. Efter ett par händer någonting med den och hela ansiktet ser kakigt ut!
Det är nästan som om den oxiderar, kommer upp till ytan och lägger sig som ett tydligt lager på huden.

Jag vet inte om det är produktens fel eller om det är jag som gör något galet?

Någon mer som har testat denna och upplevt samma sak?

Kommentera

