Några tomma..

Den senaste veckan har några produkter tagit slut:

  • Liz Earle Instant Boost Skin Tonic
  • Liz Earle Cleanse and Polish
  • Oliva by CCS Cleansing Mousse
  • Batiste Dry Shampoo

Jag har nyligen börjat använda Liz Earle produkterna igen och har märkt resultat redan. Min hud känns mjuk och len och de röda partierna har börjat minska. Jag kommer fortsätta använda dessa produkter regelbundet och återkommer med en bättre recension.

Produkten från Oliva tycker jag inte alls om! Det första jag inte gillar är lukten, den luktar verkligen oliver och vem vill lukta som en oliv? Inte jag i alla fall. Det andra problemet är att den inte tar bort sminket vilket är vad jag vill att den ska göra. Rekommenderar inte den här produkten!

Batiste är inte en favorit hos mig heller. Det är inte en dålig produkt, den är helt okej men det finns bättre torrschampon på marknaden.

Kommentera

