Den tog slut! Urban Decay Primer Potion

Jag har blivit inspirerad av LipGloss Bitch och hennes ”den tog slut” inlägg och här kommer mitt första inlägg =)
För er som inte läser hennes blogg (i så fall do it!) så kan jag berätta att dessa inlägg är en tvist på ”tio tomma” som jag har gjort förut. Man visar helt enkelt upp produkter som har tagit slut och skriver en liten mini-recension samtidigt.

Min första produkt är Urban Decay Primer Potion

Jag fick denna med min Naked Palette som jag köpte förra året i London. Jag tycker om den här produkten, den gör det den ska, intensifierar färgen av ögonskuggan och gör så att den sitter kvar på ögonlocket hela dagen.

Det enda jag inte gillar är förpackningen men Urban Decay har gjort om den till en tub som är mycket lättare att använda. Jag skulle utan tvekan kunna köpa denna igen.

3 thoughts on “Den tog slut! Urban Decay Primer Potion

  1. Den är absolut bäst… Finns nu att köpa i Fyndiq.se … köpte min där , dessutom är den 25 ml ( professional size) räcker länge!!!!

Kommentera

