Mars Favoriter

Den här månaden blir sista månaden som jag visar nya produkter i mina månadsfavoriter. Har shoppingförbud när det gäller smink nu dels på grund av att vi ska åka till New York i augusti och dels på grund av att jag behöver använda det jag har och inte bara köpa nytt hela tiden.

Tack och lov så får jag min GlossyBox varje månad så lite nytt blir det nog ändå =)

Här är månadens favoriter:

  • Real Techniques Core Collection 
    Fantastiska borstar! Är så imponerad av kvaliteten och jag gillar verkligen att alla borstar är så mångsidiga och kan användas till många olika saker. Ska shoppa fler borstar i New York!
  • Clinique Pore Minimizer
    Har länge letat efter en produkt som kan hjälpa till att dölja förstorade porer och har äntligen hittat en riktigt bra! Det jag gillar mest är att den är lite färgad så den hjälper även till att täcka lite.
  • Labello Vitamin Shake –  Acai & Wild Apple
    Fick denna av mamma och trodde att den var som alla andra men så fel jag hade! Den är riktigt bra! Oerhört krämig och mjukgörande samtidigt som den ger lite färg åt läpparna. Kommer användas flitigt framöver!
  • Chloé Eau de Parfume
    Upptäckte den här parfymen genom GlossyBox och den är nu min nya favorit. Fick den i present av min sambo när han kom hem från Thailand och jag använder den varje dag.
  • Mac Paint Pot  – Soft Ochre
    Har nog nämnt denna förut men den måste vara med här för att jag har använt den varje dag som en bas för ögonskugga. Kan varmt rekommendera MAC Pait Pots till alla!
  • Clinique Colour Surge Eye Shadow Duo – Victorian Pink
    Två superfina ögonskuggor som passar perfekt för alla tillfällen. Detta är de första ögonskuggorna som jag testar från Clinique och skulle gärna testa fler.
  • NYX Blush Natural
    Ett jättefint babyrosa rouge som jag hade glömt att jag hade! Passar till allt och ger ett naturligt friskt utseende till kinderna.
  • NYX Eyeshadow Champagne
    Ännu en produkt som jag hade glömt bort att jag hade. Passar perfekt för dagar då man ser lite trött ut, den fina färgen ger liv och ljus till ögonen.

One thought on “Mars Favoriter

Kommentera

