GlossyBox Mars 2012

Eftersom min kamera fortfarande inte fungerar så tänkte jag prova mig på att filma månadens GlossyBox med min iPhone. Inte den  bästa kvaliteten kanske men jag ska försöka lägga upp bättre bilder så fort jag fixar kameran.

Jag är nöjd med månadens box, kommer använda alla produkterna som jag fick.

Skriv gärna i kommentarerna vad ni fick i era boxar, är nyfiken av mig =)

9 reaktioner på ”GlossyBox Mars 2012

  1. Ser att många skriver om de gröna nagellacket från Loréal, det köpte jag själv för någon vecka sedan! Jag älskar ju mycket färg på naglarna!
    Det jag skulle säga om det är att det höll fantastiskt bra i färgen! Riktigt fin glans var det också!
    Har även en annan färg från samma serie och det håller lika bra! Så testa den serien, massor med fina och roliga färger 🙂

    1. Den gröna färgen är verkligen superfin! Jag använder själv inte produkter från Loreal på grund av att de testar sina produkter på djur men jag ska håller utkik efter en liknande färg bland andra märken! =)

  2. Jag var också nöjd med min Glossybox! Fick lite andra grejer än vad du fick dock. Är väldigt nyfiken på Burt’s Bees Cuticle Cream, var den bra? Jag har gjort ett eget inlägg om min Glossybox på min blogg, det får du mer än gärna kika på! 🙂

  3. Det var väldigt mysigt med din video-visning av din glossybox. Jag brukar inte tycka om videobloggar annars men din var riktigt bra 🙂

    Själv fick jag Mádara bodylotion + showergel. Grönt nagellack från LÓreal (väldigt häftig färg), Ögonkrämen från Oriflame och en värmeskyddande stylingprodukt från DISP. Jag är väldigt nöjd med den här boxen, till skillnad från förra. Är lite avis på din eyeliner bara. Så snygg färg!

    1. Å tack! Vad kul att du gillade den =) Jag har aldrig filmat förut så det känns kul att höra lite positiv feedback!
      Det gröna nagellacket såg supersnyggt ut, perfekt färg till våren =)

  4. Jag fick hårolja från Maria Nila i full-size, en liten handkräm från L’occitane, ett nagellack från Loréal Paris i grönt spännande eftersom jag aldrig hade köpt den färgen själv 🙂 Fick två produkter från Mádara en bodylotion och en duschgele, fick också lite godis från samma märke som dig men gelegodis istället för skum 🙂
    Det va min första glossybox och jag är ganska nöjd hade gärna fått produkten från Burts Bee men handkrämen och nagellacket jag har hunnit prova är jag nöjd med 🙂

  5. Roligt att du blev nöjd! Jag blev väldigt glad över ögonkrämen (fullsize) från oriflame, men annars var det ingen höjdare för mig. Fick bodylotion från madara som dig, och en shower gel från samma märke. Lite trist doft. Sedan ett mossgrönt nagellack från loreal (fullsize) och en fullsize DISP hårprodukt. Fint med så många fullsize men känner att innehållet inte alls passar mig tyvärr.

    1. Vad tråkigt det är när man blir besviken! Så var det för mig förra månaden och det är väl det som kan vara nackdelen med sådana här prenumerationer, man vet inte vad man får. Hoppas du blir nöjd nästa månad, verkar som aprilboxen kommer vara riktigt bra!

Kommentera

