Liz Earle

20120327-122209.jpg

Ojojoj! Minns inte när jag sist uppdaterade bloggen! Livet har varit lite hektiskt, mycket plugg med korta intensiva kurser har tagit upp min tid.
Det fina vädret har också gjort att man hellre är ute än sitter inne vid datorn.
När jag väl bestämde mig för att börja blogga råkade jag förstöra minneskortet till kameran!

Men nu är jag tillbaka! Har inger nytt minneskort än så det får duga med iPhone bilder ett tag framöver.

Har mycket att blogga om och jag tänkte börja med att tipsa om märket Liz Earle. Jag använder deras hudvårdsserie som har vunnit en rad olika priser. De använder bra ingredienser, testar inte på djur och kostar inte skjortan.

Gå gärna in på deras hemsida och läs mer:
http://www.lizearle.com

Kommentera

