Real Techniques

Igår beställde jag nya borstar från Real Techniques, jag valde deras Core Collection.

Jag har använt borstar från Sigma Makeup förut och alltid varit nöjd med dem men de senaste månaderna har alla mina ansiktsborstar börjat tappa hår, massa hår. Jag har inte gjort något annorlunda, använder dem som vanligt och tvättar dem som vanlig. Till slut så tröttnade jag och bestämde mig för att beställa några nya.

Har hört så mycket bra saker om Real Techniques så jag hoppas att de lever upp till mina förväntningar!

Jag beställde faktiskt också en borste från Sigma, en eyelinerborste som ska vara riktigt bra för gel eyeliner.
En ögonskugga slank också ner i varukorgen, från märket Stars Makeup Haven. Har aldrig testat detta märke förut men jag blev nyfiken =)

Sidan jag beställde från heter Love Makeup, har inte beställt därifrån förut men läste bra recensioner om sidan.

Har du testat några av dessa produkter?

5 thoughts on “Real Techniques

  1. åh, jag ser verkligen fram emot en recension! Vore ju hemskt snällt om du ville göra en jämförelse med sigmas, jag går just nu och velar mellan dem och real techniques!

  2. Jag planerar att köpa minst ett set i London om några veckor. Hela min borstarsenal måste fräschas upp… Hoppas att de är så bra som man har fått intryck av!

Kommentera

