Februarifavoriter

Den här månaden har jag varit ganska tråkig när det gäller smink. Min hud gjorde uppror efter ett par dagars skidåkning i Idre så jag har fokuserat på att återställa fuktbalansen och har därför inte använt mycket smink. Har även haft mycket skola och tentaplugg så jag har förlitat mig på enkla lösningar som jag vet fungerar.

 

  • Clinique Airbrush Concealer
    Har använt den här under ögonen för att dölja de mörka ringarna och jag måste säga att den fungerar riktigt bra! Lätt att använda, krämig, täcker bra. Jag skulle dock inte använda den för att täcka blemmor eller finnar men under ögonen fungerar den jättebra.
  • IsaDora Eyebrow Pencil
    Om du vill fixa ögonbrynen snabbt som tusan på morgonen så är denna penna jättebra. Jag har använt den sen jag gick på gymnasiet, testat några andra under årens gång men jag kommer alltid tillbaka till denna produkt. Färgen passar mig perfekt och den är så lätt att använda. Kan varmt rekommendera den till alla!
  • Nivea Soft
    När min hud fick panik efter Idre fick jag denna kräm av mamma och den har varit en riktig livräddare för min supertorra hud. Efter bara två dagar kändes huden så mycket bättre och efter en vecka var den normal igen. Har du torr hud så testa den här produkten!
  • The Body Shop Lip Natural Roll-on Rose
    Fick den här läpprodukten av Daisy Beauty i samband med att jag började prenumerera på tidningen och jag är så glad att jag fick den. Det här är den perfekta blandningen av läppglans och läppbalsam, den ger glans och återfuktar läpparna. Önskar att jag hade haft med mig den till Idre.
  • Urban Decay Naked 2
    Den här paletten har jag använt i stort sett varje dag för att snabbt få till en snygg look på morgonen. Många fina färger att välja mellan och eftersom de är neutrala passar till till allt. LOVE LOVE!Det var mina favvisar för denna månad, vilka är dina?

One thought on “Februarifavoriter

Kommentera

