Jag vann!

Nu är tentan äntligen över! Känns så skönt att ha det gjort och det känns som det gick rätt så bra!

När jag gick ut från tentan hittade jag ett mycket trevligt mail i min telefon där det stod att jag hade vunnit en bloggtävling på Daisy Beautys parfymblogg =)


Jag vann Sarah Jessica Parkers parfym SJP NYC samt DVD-filmen I don’t know how she does it! En av mina favoritparfymer är Sarah Jessica Parkers första parfym som heter Lovely så det ska bli jätteroligt att få testa denna =)

4 reaktioner på ”Jag vann!

Kommentera

