ELF Favoriter – Blush and Bronzer Compact

Har pratat om ELF många gånger på bloggen, det är ett av mina favoritmärken och jag har under det senaste året samlat på mig en hel del av deras produkter.

Om du inte har hört talas om ELF förut (var har du varit!!?) så kan jag berätta att ELF står för Eyes Lips Face och är ett sminkmärke med en stor webshop där man kan köpa smink till väldigt bra kvalitet till ett lågt pris. Märket är uppdelat i olika serier, min egna favorit är studioserien!

Många av produkterna har blivit riktiga favoriter så jag tänkte starta en liten serie med inlägg som handlar om mina absoluta favoritprodukter från ELF.

Först ut är en av de första produkterna jag köpte från ELF; Blush and Bronzer Compact från Studio Serien


I den här lilla dosan får man två produkter, ett rouge och en bronzer. Båda två är riktigt bra produkter och passar fint till det flesta hudtonerna. Jag är väldigt blek och har svårt att hitta en bronzer som passar men den här har jag inga problem med.
Rouget är en fin rosa-korall nyans som är jättefin till vardagen. Den har lite lyster i sig så en highlighter behövs sällan när man använder denna.

Så om du inte har testat denna produkt så kan jag varmt rekommendera att du klickar hem ett exemplar nästa gång du handlar hos ELF

2 thoughts on “ELF Favoriter – Blush and Bronzer Compact

Kommentera

