Daisy Beauty

För ett par veckor sen beställde jag en prenumeration på den svenska skönhetstidningen Daisy Beauty. Har hört så mycket bra om denna tidning från andra skönhetsbloggare så min nyfikenhet tog över och jag ser verkligen fram emot att få mitt första nummer.

Idag trillade en liten överraskning från Daisy Beauty ner i min brevlåda. Det var ett litet paket som innehöll ett välkomstbrev och en liten present!

Presenten var en Lip roll-on från Body Shop, har aldrig hört talas om denna produkt förut så det ska bli jättespännande att testa den! Tack snälla Daisy Beauty!!

5 thoughts on “Daisy Beauty

  1. Jag älskar verkligen Body shops lip roll-on.
    Innehåller bara naturliga oljor och inga mineraloljor🙂
    Innan smörjade jag bara mina läppar med olivolja,så mina läppar klarade ”övergången” utan att strula som dom brukar göra när jag byter läpprodukter. Läpparna blir verkligen mjuka och lena🙂
    Fick med en i pressutskick från TBS, och har använt den varje dag sen dess😀

Kommentera

