Tio Tomma

Har sett dessa inlägg på andra skönhetsbloggar och tyckte det var en kul idé. För er som inte vet vad det handlar om så kan man sammanfatta det så här:
Det går ut på att man under en viss tid ska komma upp i tio tomma produkter som man sedan visar på sin blogg. Under den tiden ska man inte köpa några nya produkter utan fokusera på att använda upp det man har och sedan köpa nytt.

Jag tycker att det är roligt att se vilka produkter folk verkligen använder. Vi skönhetsnördar köper lätt på oss en massa produkter men vilka använder man egentligen? Det är därför jag gillar att läsa dessa inlägg och det är därför jag har valt att göra ett själv.

Jag har fuskat lite och shoppat under tiden som jag har samlat ihop dessa produkter. =) OOPS!

Här är mina tio tomma:


Lee Stafford Dry Shampoo
CCS Hudlotion
L’anza Healing Moisture Conditioner
TREsemmé Dry Shampoo
Oliv Naturell Cleansing Mousse
Liz Earle Skin Repair Moisturizer
IsaDora Big Bold Mascara
Lumene True Natural Volume Mascara
Lumene Blueberry Volume Mascara
ELF Eyelid Primer

2 thoughts on “Tio Tomma

  1. Jag kör 10 tomma utan att ha köpstopp så det får man också😉 älskar dessa inlägg, tycker det är kul att se vad andra gillar och inte gillar.Skulle vara kul om du skrev små omdömen om produkterna också🙂

Kommentera

