Clinique shopping

Har varit lite sjuk, trött och hängig i en vecka snart så igår bestämde jag mig för att pigga upp mig själv med lite nytt smink =)
Jag har alltid varit sugen på att testa en foundation från Clinique så det var dit jag begav mig. Det slutade med att jag köpte tre produkter och fick en liten necessär  med massa små godsaker i på köpet =)

Detta köpte jag:


Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup
Redness Solutions Daily Protective Base
Airbrush Concealer

Har hunnit testa Ant-Blemish foundation en gång och första intrycket är rätt bra. Färgen passar mig perfekt! Formulan är en aning för torr kanske för vintern då min hud brukar bli lite torrare under den här perioden men till våren kommer den här vara perfekt.

Den här fina gåvan får man på köpet om man köper minst två Clinique produkter (gäller fram till 14 februari på Åhlens)

I den söta necessären finns följande produkter (värde 675:-):

Superdefense SPF 25 Age Defense Moisturizer
Superbalm Moisturizing Gloss (Färg 10 Grapefruit)
Deep Comfort Hand and Cuticle Cream
Liquid Facial Soap Mild
High Impact Mascara
Colour Surge Eye Shadow Duo (Färg Victorian Pink)

En närmare bild på ögonskuggorna:


Det ska bli jätteroligt att testa dessa produkter, recensioner kommer framöver!

2 thoughts on “Clinique shopping

  1. Åh, trist! Men du hittade en foundation nu iaf ser jag!🙂 Eller var det denna hon använde? Då måste jag också bege mig dit och skaffa en!
    Väntar med spänning på recension!

Kommentera

