Eye of the Day – Pink rubenesque

Efter en hel helg full av feber, snuva, halsont och magont bestämde jag mig för att försöka pigga upp mig själv genom en snabb shoppingrunda på stan(som blev en lång och mysig shoppingrunda tack vare min kära svägerska Mathilda) och en enkel sminkning. Jag köpte lite nytt smink som ni får se imorgon =)
Ni får ursäkta de glansiga ögonen i bilderna, fortfarande lite sjuk tyvärr…



Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
MAC Paint Pot Rubenesque
Too Faced Ögonskugga Satin Sheets (Naked Eye Palette)
Urban Decay ögonskugga Naked (Naked Palette)
Yves Rocher Kajalpenna Brun
Oriflame Endless Lash Mascara
ELF Eyelash Curler

4 thoughts on “Eye of the Day – Pink rubenesque

Kommentera

