Önskelista Februari

För er som följer min blogg så är det säkert uppenbart att jag älskar ögonskugga och nagellack. Den senaste tiden har jag, om det nu är möjligt, blivit ännu mer besatt! Så den här månadens önskelista ser ut så här:

Nagellack
I månadens GlossyBox fick jag ett fint nagellack från Deborah Lippmann och jag skulle gärna vilja prova fler färger. Jag är mest nyfiken på det fantastiska glitterlacket Across the Universe som ni se högst upp till höger på bilden.

Ett annat märke jag är nyfiken på är Butter London. Har hört så mycket bra om deras nagellack och färgen No more Waity Katie är ju hur fin som helst!

Ögonskugga
Naked 2 från Urban Decay
skulle gärna få flytta hem till mig. Jag fullkomligt älskar originalpaletten Naked och är helt säker på att jag skulle gilla Naked 2 minst lika mycket =)

En annan palett som tilltalar mig oerhört är den nya paletten Natural at Night från Too Faced. Den påminner mycket om Naked 2 om man tittar på bilderna men man kan ju aldrig få för många ögonskuggor! hihi!

Ögonskuggor från MAC har jag alltid varit sugen på att testa men aldrig riktigt kunnat få mig själv att betala så mycket pengar för en enda skugga. Känner dock att det börjar klia ganska mycket i fingrarna så det kan hända att färgerna All That Glitters och Satin Taupe får flytta hem till mig snart!

Övrigt
Sist men inte minst på listan är en foundation som jag är sugen på att testa; Vitalumiere Aqua från Chanel.
Har bara hört positiva saker om denna foundation, ska försöka få ett prov och testa den innan jag köper då min hy är så känslig.

Det var allt för den här månaden, vad finns på din önskelista? 

8 reaktioner på ”Önskelista Februari

  1. Vitalumiere Aqua är så fantastiskt bra men så fantastiskt dyr. Jag älskar den dock, perfekta vardagsbasen som dessutom funkar perfa till fest också.

    1. Jag var inne på Kicks häromdagen och kollade priserna! Usch så dyrt men vissa produkter kan vara värda det ibland =) Ska bli spännande att testa den iallafall

  2. Jag ska till London nästa månad så önskelistan är lång… Nude on nude palette från Nyx, någon Sleekpalett, borstar från Real Techniques, bronzer från Burjouis. Och säkert något från Butter London, underbara färger!

    1. Å vad avis jag blir! London är ju en helt underbar stad!
      Jag kan rekommendera Sleek Storm paletten, den är riktigt fin!
      Bortstarna från Real Teckniques skulle jag också vilja testa!

      Har också hört massa bra om märket Soap and Glory samt concealern från Collection 2000

      Önskar dig en underbar resa!

      1. Tack! Ja, soap and glory ska jag definitivt testa. Har siktat in mig på Scrub your nose in it, men det blir säkert mer….

  3. Mac-skuggorna är verkligen toppen. Mycket pigment och sitter bra, även utan primer. By the way, deras primer är också att rekomendera. Handlar nästan bara mac sen jag flytta till usa, är så mycket billigare här 🙂
    De brukar komma med olika kombopalletter med typ fyra skuggor i som är prisvärda.
    Kul att läsa din blogg förresten!
    Kram

Kommentera

