Share the Love!

Det finns så många fina sminkbloggar som jag följer och får mycket inspiration av så jag tänkte tipsa er om några av mina favoriter.

Internationella:
Fleur De Force är en fantastisk tjej från England som blev känd genom hennes kanal på Youtube. Hon vann nyligen tidningen Marie Claires pris för bästa skönhetsblogg.

Amarixe hittade jag också via Youtube. På hennes blogg finns många bra bilder på swatches av produkter från nya kollektioner. Hon lägger upp mycket bilder på nagellack också.

Svenska:
I min blogg har jag länkat till alla de bloggar jag följer. Länkarna finns på den högra sidan av bloggen.
Några av mina favoriter är:
Purity
Beleza
TotalBeauty
Sminkhörnan
Killer Colours

Det finns många fler i den listan och jag kan varmt rekommendera varenda en av dem.

Vilka är era favoritbloggar?

2 thoughts on “Share the Love!

Kommentera

