Februari favoriter

Detta inlägg handlar om mina februari favoriter, dvs produkter som jag har använd, upptäckt och gillat under fabruari månad.

Fick inspiration till detta från makeup – tjejerna från Youtube som gör videos om detta varje månad och jag ska försöka göra ett sånt här inlägg i slutet av varje månad.

Månadens favoriter ser ut såhär:

Decubal – Detta är en läpprodukt som räddade mina oerhört torra och spruckna läppar.

SJP Lovley – En härligt frisk doft, parfymen som jag har använt mest är utan tvekan Sarah Jessica Parker Lovley.

Mint Julips – Återigen en läpprodukt, denna är från Lush och är en läppskrubb.

White cap – ett underbart nagellack från China Glaze som jag inte får nog av!

ELF Blushing Rose – Rouge från ELF.com, en vacker vinternyans med lätt guldskimmer.

Batiste dry shampoo – Ett torrshampo för brunetter, love it!

Fruits de Noel – En duschkräm från Yves Rocher som doftar apelsinchoklad! 

Sigma – Underbara sminkborstar från Sigma, speciell favorit är F80 Flat kabuki

Kommentera

